IZMEĐU DVA HORIZONTA

22.11.2015.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 22.01.2004. u 8:04 | h na iskrica weblogu I 30.3.2011. na portalu Magicus, a pjesma je iz 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=14473

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=60671

Nebo šalje slabu svjetlost, da u tvojim rukama probudi mrak i odnese ga na neke nove staze, neprohodne za moje korake.

Tražila sam svijetom slične vatre nad vrućom siluetom jednog pitanja, koje je u meni rađalo novi početak.... prepustila sam anđelu, da me zaobiđe i krene nekim drugim dušama, koje ga trebaju više, nego ja.

Priželjkujem krila sna na svoje oči, jer znam jutrom ću opet moći tražiti sklad sa planetom koja se tako neumorno vrti oko sebe i pokazuje tu, samo njoj namijenjenu stazu.

Između dva horizonta nebo je objavilo svjetlost i nije probudilo mrak u tvojim rukama, ali te odnijelo na neke nove staze, neprohodne za moje korake.

Neću više tražiti svijetom slične vatre niti ću loviti siluete ispraznih pitanja, koja u meni ne rađaju novi početak.

Zamolit ću anđela, da mi ipak dođe i krene malo mojom dušom, jer ga trebam sada više, nego ikada uz san, koji ne zastire oči, ali pokriva dno otkud ću jednog jutra krenuti tražiti sklad sa ovom planetom, koja se i dalje neumorno vrti oko sebe i pokazuje tu, samo meni namijenjenu stazu.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


22.11. Blagdan Krista Kralja i spomendan svete Cecilije, zaštitnice glazbenika, pjevača, pjesnika i slijepih.

Image and video hosting by TinyPic

Svima dobro zdravlje!

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.