BILO JE TO... JEDNOG JUTRA

08.07.2015.


Image and video hosting by TinyPic

napisano 24.2.2004. u 15:10h na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke "Sjena duše"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=16582

Prišao si mi... udaljen si....

Skončava se ovaj turbulentni dan, izlazim iz njega relativno neokrnjena, ali sa okretom, koji znači da je tvoje kretanje za mene postalo kao kretanje nebeskih tijela, vrlo pravocrtno i u odlazećem smjeru.

Slomila se jezgra, potopljena je u more leda i razbijena na razne dijelove.

Nema više krajnosti, otpali smo iz zvjezdanog kruga, razlišli smo se u oba svijeta.

Bilo je to moje vrijeme....

Neke karike koje bih spojila, sada su nespojive, jednako si udaljen, ali si u drugom centru.

U mislima me tvojim nema, u očima mojim spavaju tamni oblaci, a između trepavica sada lete druge bijele ptice, koje ne poznaju moj jezik poznatog znakovlja.

Bilo je to .... tog jednog jutra.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=65814

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.