PRIČA O TEBI

02.07.2015.


Image and video hosting by TinyPic

napisano 13.07.2005. u 7:03h, na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke ''Sjena duše"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=59888

Pamtim obalu života gdje sam hodala i dodirivala tvoje svijetlo lice.

Tih dana smo plovili našim snovima, pokazivao si mi zvijezde na tamnoplavom baršunu: "kao tvoje oči" govorio si mi.

Šetali smo Gornjim gradom osjećajući erupciju boja u nama i približavao si svoje usne mom vratu, a ispod struka su se javljali cvrčci, dok si svoje usne pretakao u moje.

Moja sjećanja na te trenutke su preživjela, tvoja su uništena, u tvojima nas nema, tvoje noći su gorke, prazne, tamne.

Rekao si "ne", rekla sam "da".

I … otišla sam.

U posrnulim jutrima nije me bilo.

Prolazila sam kroz razne koridore hladnoće tvog plavog pogleda, na trenutak tražeći onu topline, nije je bilo.

Zvala sam te riječima:
"..posjeti sa mnom tvoju dušu, ozdravimo je, nađi njen grob u svom srcu i ponovo oživi neke slike, bit će ti lakše živjeti."

Pitao si me u svojim snovima: "kako to učiniti?".

Nemam odgovor na tvoje pitanje.

Ja i dalje sama hodam i divim se mladom jutru, osjećam nepoznate valove sa sjevernih mora i istim žarom palim vatre u svom srcu, kojeg više nemam.

Ostala je samo njegova sjena... i ja trajem i umirem po mračnim ulicama, u sumnjivim društvima, postavljam svijeću na sredinu stola i očekujem gosta koji neće doći.

U sedmoj noći spojit će mi se misao s nečijom i zalelujat ću prema njegovim usnama, da u sunčanom jutru zaronim u kristalnu dubinu plavog čistog pogleda.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=28932

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=58035

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.