TRAŽENJE

11.01.2018.



slika digital art

A što tvoje misli traže, otkud su iznikle, gdje su tragove ostavile, gdje su nestale i kad su o meni sanjati prestale?

Niz čelo se spušta tanka misao prepuna konsonanata, zbrkanih i utješnih, gladnih i beživotnih, dok ih tvoja ruka ne dotakne i ne oživi taj beskrajni duboki ocean bezdana.

Imala sam sjaj u oku, imala sam daleku istinu zataknutu u daljini neprohodnih staza, imala sam sve, a u srce sam zatvorila ništa i pustila ga u svilenu tamu Svemira.

Zablude su hranile život, lažni natpisi su bili kao najljepše bajke svih vremena, a čudna zbrkana glazba hladnih konsonanata je zvučala neskladno i zatvarala tu sliku kaosa i neživota onog neživog u meni toliko, da sam iz slike ispadala i ništavilom se pokrivala ne bih li nekako preživjela.

A što tvoje misli traže, mene, neku drugu dušu ili možda neku sličnu meni, sjenu nečeg što je blisko, a opet slomljenim linijama ispisane riječi na dlanu ne odvode te nigdje?

Mogu li od jedne duše nastati veće riječi, nego su one koje su rečene u kasnim noćnim satima sa bezvremenim izrazom na licu, kad noć nestaje u sebi i poklanja se dubini ljudskog srca koje još uvijek luta između svjetova tražeći u pijesku vremena svoj otisak na duši?


napisano 17.9.2012. u 12.46h, iz 2. zbirke
"PREDVORJE BIJELE TIŠINE"

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=85249

http://shadowofsoul.blog.hr/2012/09/1631020480/trazenje.html

Image and video hosting by TinyPic
http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php
http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (29) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.