ZELENI LED

22.12.2017.



slika: digital artist

Suze su zaledile protekle snove u zeleni led, a tamni oblak koji je noćas prolebdio iznad mog balkona donio je hladan dah vjetra iz daljine i zalelujao zelene zavjese u sobi.

U tami su se zvijezde činile kao oči mačke, a tlocrt mog nemirnog sna rastezao se izgubljenim tragom boli i neke neobjašnjive tuge.

Ti si plamen plavog oka kojeg pratim i koji drži svoje dlanove na mom vrućem čelu, mislim da sam sanjala tvoj odgovor i zato me povedi opet u zlatne zore, dotakni u nekom mračnom koridoru moje usne i šuti!

Vjetar će ispisati u svježoj mladoj travi tvoje riječi, kiša će na mokroj zemlji zrcaliti sliku one ljubavi koju poklanjaš, a kroz zeleni led moje suze provući ću tanku nit do srca i nositi je kao najljepši lančić oko vrata.

Mjesec noćas nije bio vidljiv onako kako smo ga mi gledali, lutali smo noćima, to je vrijeme zanesenjaka, pjesnika, lutalica, sumnjivih žena i loših muškaraca i kroz staklena zrnca misterije crnog sna vidjeli smo, da umiru bijeli dani i rađaju se nove noći.

Zvijezde su i dalje gledale očima mačke sa tamnog neba, dok si smirivao moj nemirni san i poveo me opet istim koridorima, dotaknuo moje usne i zašutio.


napisano 14.04.2005. u 7:05h na portalu Iskrica weblog
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=50404

i ponovljeno 06.02.2008. u 19:55h na portalu Iskrica weblog
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=223559

iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=59653
http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.