U S K O R O . . . . . . . . . . . . .

27.05.2018.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

naručena je u snovima, rečeno mi je: "napravi knjigu za Mene" - nisam dugo čekala, napravila sam je i uskoro izlazi

iz dubine tišine
nastale su ove pjesme,
a glas koji sam čula
i to što sam vidjela
bilo je u snovima
tim "neotvorenim Božjim pismima"

ova 15. zbirka poezije nastala je u razdoblju od 29.04.2018. do 30.04.2018.



Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art


Udruga "Vjekoslav Majer" Zagreb, djeluje u prostorijama u Ul. Pavla Hatza br. 8. u Zagrebu, svakog petka u 19:00 sati je predstavljanje umjetnika, pjesnika, slikara, glazbenika, pisaca, dakle, umjetnika svih vrsta

8.6.2018. u 19:00h
(najvjerojatnije 99%) ću pročitati par svojih pjesmica iz par mojih knjižica ispred dragih ljudi gdje sam već gostovala dva puta, hvala dragoj gđi. Ljiljani Šiljak što me opet pozvala



Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.