DALJINA POSTOJANJA

15.12.2017.



slika: digital artist

Od čega živimo?

Ispod svjetiljke na ulici osjećam dah novog vremena i kasno saznajem, da je jutro blizu i da nema te tame koja će me sakriti, dok se budem vraćala tom praznom ulicom.

Saznat će oni, tko to dolazi u rane zore i tko to pozdravlja sunce na istoku, sve se sazna, jer moja vrsta tako oduzima od života i ono malo daha prosipajući ga po alternativnim podrumima svog postojanja.

Raznolike su te slike kojih se sjećam i kao da si mi sve bliži i bliži u tim mojim lutanjima, kao da mi te Zemlja daruje iz svog praha otkud je podarila i Adama.

Tih si, sviđa mi se tvoja tišina i tvoja daljina postojanja za moje nemirno srce, u malim dozama si nataložen u svakom milimetru mog postojanja kao čovjek koji je zadnji prošao mojim koridorima i – ostao.

Jesi li ostao? ... ne znam, ovo mjesto mi pruža određeni nemir srca, okosnicu daljeg putovanja kroz tamni svijet mojih sjena, iz najdubljeg budnog sna ne vidim ni početak ni kraj, sredina me lomi na dvoje i odvodi svjetlost iz očiju kroz sklopljene trepavice.

Ti znaš pokrenuti ritam vatre, znaš zatvoriti pretposljednji dan i otvoriti novo jutro puno boje tvojih plavih očiju.


napisano 2011. iz 1. zbirke "SJENA DUŠE" i 1.4.2011. objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/daljina-postojanja-2

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.