ONA NIJE KAO TI

13.02.2021.



ŠUŠKA 15.2.2002.-26.11.2015.


Ona nije kao ti... možda ti je slična po izgledu, ali tek je zaiskrila životom na ovoj planeti, još je nisam upoznala, a ti si bila utkana u moj život i zauvijek si tu ostala.

Ona nije kao ti ... možda ti je slična po iskri u očima, ali ta iskra je tek mali bljesak novog bića, koje nisam upoznala, a ti si iskrila sjajem neizmjerne sreće kad bi me vidjela.

Ona nije kao ti ... možda ti je slična po glasu, ali to je tek mali glasić koji se javlja i kojeg nisam čula, a tvoj glas i danas čujem i ostao mi je zauvijek upisan u slušnom sustavu.

Ona nije kao ti ... možda ti je slična po nekoj sličnosti, ali znaj .. voljet ću je ne kao tebe, jer tebe sam voljela beskrajno, dugo, duboko i vječno... voljet ću je, jer tek mora doći u moj dom i tek se moramo upoznati i tek ćemo novi život zajedno dijeliti.




napisano: 11.1.2016. u 17.50h, iz 9. zbirke poezije "KAMEN NIJE SAM" koja je izašla u objavu na Šuškin rođendan, 15.2.2016., a za Mašu, našu novu curicu, koja je 13.2.2016. došla u naš dom


http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

href=http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-8100-30-7 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

''Smrt ostavlja bol u srcu koju nitko ne može izliječiti, ljubav ostavlja sjećanje kojeg nitko ne može ukrasti.'' - sa irskog nadgrobnog kamena

posveta u 9. zbirci "KAMEN NIJE SAM":

…u cvijetu ruže je spavala,
u mirisu jasmina se skrivala,
u mojoj duši se smijala
i u srcu nam je zauvijek ostala…


in memoriam Šuška - 15.2.2002. – 26.11.2015.


Danas je 5 godina kako se Maša uselila, a ovako je izgledaLo njeno prvo spavanje - nije htjela ni u kutiju ni nigdje, već ovako:



Mašine oči su bile inspiracija za naslov moje 10. zbirke poezije "OČI PUNE ZVIJEZDA"



http://www.digitalne-knjige.com/varga10.php

napiši nešto, ako želiš: (86) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.