TKO JOŠ VJERUJE LJUDIMA?

30.08.2022.



slika: digital art



U daljini se bijeli daleki svijet gdje moje stope nisu ostavile nikakve tragove.

U mojem gradu Sunce se raskošno objavilo i kao što se u raskoši rađaju bujice rijeka, tako se i ta raskoš pokušava uvući između mojih trepavica.




1978. (slika: digital art Juan Jimenez, Lorca-Spain)
https://www.facebook.com/unicunicornio.unicornio

Prejaka svjetlost zadaje bol mojim zelenim očima i kroz mnoštvo duginih boja pokušavam uzletjeti iznad svega i promatrati o čemu govori ta stara priča.

Tko još vjeruje ljudima, jedino možda nekim starim pričama, ali i tu postoje dodaci dodataka?

Zamrla je glazba, odlaze poznate riječi, a nebo mi je još uvijek milostivo ovih dana i sa smiješkom mi daje do znanja svoje pozitivne vibracije, iako pogled nepovjerljivo luta.

Svaki put slijedi regeneracija tamnih dubina duše, svaki put iznad mene lete bijele ptice i odnose dio mene u te daljine, u taj bijeli svijet gdje moje stope nisu ostavile nikakve tragove.



(slika: digital art Juan Jimenez, Lorca-Spain)
https://www.facebook.com/unicunicornio.unicornio

Kroz davno najavljene uspomene pokušavam živjeti sada kao što sam i do sada pokušavala, dok je noćas Mjesec bio bolesno blijed, a iz tajnosti onih davnih priča žuti sunčani krug je raskošniji ovih dana, nego inače.

Čarolije opet pletu svoje tanke niti i lukavo me uvlače u svoj svijet, u te tihe prostore gdje se osjećam najbolje.


napisano 06.12.2004. u 9:18h i ponovljeno 09.02.2009. u 21:09h na portalu Iskrica-weblog, a iz 1. zbirke
"Sjena duše"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=38935

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=292433



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (26) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.