VRIJEME U DALJINI

09.10.2018.



slika: digital artist

U daljini stoji vrijeme i čeka me, Duša živi u hramu satkanom od praha i Sunca, od nedoživljenog i prohujalog vremena, oči duše su osjetljive i još uvijek se daju zavesti riječima, tim moćnim zavodnicama.

Snovi su donijeli poruke, ta neotvorena Božja pisma, otkud pokušavam odgonetnuti tajne šifre i pozitivne konsonante, a iz vječnog hlada gdje se na tren zaustavljam prošla sam bezbolno u ovaj dan pretkraja niza od sedam dana.

Kako li me je noćas san hipnotizirao, kako me je odveo u prazninu iluzije i magične opsjene Mjesečevog sjaja!

Iznad mog balkona opet lete bijele ptice u nepovrat sjećanja i vremenu koje u daljini čeka, dok sam ja iz srca otkinula komad oštrog bola koji je još zataknut kao najljepši broš izrađen od zlatnih suza što si ih prolio za mnom, tih suza koje se nisu vidjele, a koje sam osjetila poput nestvarnog Sunca što me hladnim sjajem zarobljava u putanju otkud nema povratka vremenu koje stoji i čeka.

Koga čeka vrijeme u daljini? Je li slomljeno zrcalo kratkih rezova ništavne radosti ili dubokih spoznaja sadašnje neodređenosti?

Gdje je to vrijeme u daljini, je li izvan Mjesečevog sjaja koje obasjava ovaj tren ili me još uvijek tvoje oči opijaju iz uzaludnih daljina tvog postojanja?


napisano napisano: 27.4.2012. u 10.00h, na portalu Magicus , a pjesma je iz 2. zbirke "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=79891

http://www.ocaravanje.com/vrijeme-u-daljini/

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-28-9 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (35) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.