''TI SI BOL KOJA MI GODI''

29.06.2020.



(slika: digital art)

Polako se spuštaju tamna krila noći,
a u tajnoj šifri mog srca
krije se formula sunčanog piktograma
gdje se spajaju sjever s istokom
i zapad sa centrom bića.

Plovi mi se tvojim dubinama,
uranja mi se u to plavetnilo očiju,
još uvijek sam zanesena
očaravanjem ljubavi,
još uvijek znam,
da ljubav očarava
onim svojim tako slatkim šiframa,
da jednostavno u svom srcu
uvijek pronalazim odgovor – za ljubav.

Snovi u bojama, život u krugu,
centar srca i duše,
kamen i pijesak zajedno
iz kojeg se rascvala crvena ruža

U bijeloj vatri očaravanja znam,
da ću opet noćas umrijeti u snu
i probuditi se u svjetlu tamnih dubina..
"ti si bol... koja mi godi" ...


napisano: 13.12.2008. u 16:47h na portalu iskrica-weblog, a iz 8. zbirke poezije
"MOJ TAJNI SVIJET"
naslov pjesme je iz stiha jedne pjesme koju pjeva Jasna Zlokić, a ne mogu se sjetiti, koja je to pjesma

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=280467

pjesma je 28.6.2020. objavljena na portalu "CENTAR KULTURE"
https://www.centarkulture.com/ti-si-bol-koja-mi-godi/?unapproved=2648&moderation-hash=b36968bcfd0dd87a63cae7372d6485c7#comment-2648


http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN brojevi su: 978-953-8054-81-5; Format: Exe (izvršna datoteka) ISBN 978-953-8054-82-2 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

napiši nešto, ako želiš: (33) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.