PROCJEP

05.03.2020.



(slika: digital artist)

Tamna noć,
duboka poput tvojih očiju,
dah se zaledio
između izgovorenih riječi.

Opet mi srce uranja
u svoje poznate titraje,
opet osjećam blizinu anđela,
opet sam usamljena
između dana i noći,
jer tvoje su oči
prekrivene snovima,
tvoj dah je uravnotežen.

To je ono vrijeme
između dana i noći
kad sam najtužnija,
to je ono vrijeme kad je otišla,
kad je nestala,
iako mi je dala život,
nije te uspjela upoznati.

Dala mi je boju ljetnog neba,
a voljela bih da ste se upoznali.

Potopit ću u polusvijest
duboke svjetove svoje duše,
zaronit ću opet
u svoje plave dubine.

Na tamnom oltaru noći
spoznala sam koliko je samoće
u tom vremenu
između dana i noći,
dok ti spavaš.


napisano: 26.12.2008. u 23:23h na portalu iskrica weblog, a iz 8. zbirke poezije "MOJ TAJNI SVIJET"
ova pjesma nije objavljena u niti jednoj mojoj knjizi, a govori o tome kako moja mama nije upoznala Davora, a da ga je upoznala, znam, bila bi mu prijateljica, kao što je to bila i meni
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=283527&order=desc



http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

posveta u ovoj 8. zbirci je

moj tajni svjet
izbrisan u vremenu sjećanja
živi u mašti
mojih noćnih poetskih lutanja


"Operi sebe od sebe,
bijeli cvjetovi rastu u tišini."
Rumi

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN brojevi su: 978-953-8054-81-5 Format: Exe (izvršna datoteka) ISBN 978-953-8054-82-2 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (27) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.