ovo plavo "sada"

18.03.2015.


Image and video hosting by TinyPic

napisano: 9.3.2013. u 16.00h iz 4. zbirke "Plesač na žici"

Kad zvjezdano nebo izgleda poput mreže sirenskih pjesama i kad znam, da ću u ovom čudnom osjećaju izmisliti još ljepši dan za tvoje lirsko srce, vrata koja se iznutra otvaraju, više neće biti zatvorena mojoj duši.

Netko me voli, netko je uz moje lice udahnuo svoj otisak duše pa je ispio i onaj zadnji gorak okus jutarnjeg neba.

Za kristalnu misao ne treba neusporediva ljepota vječnosti, potreban je tek osjećaj savršenosti ovog dana, koji se odražava u tvojim lijepim plavim očima.

Kroz prozor polako promiče dnevna siva svjetlost i ustupa mjesto noćnoj tami, koja uvijek zna svoje mjesto u kutu moje male sobe, tamo sjedi i čeka.

Isto tako sam i ja dugo čekala ovaj dan, kad ću u tim čudnim konsonantima pronaći ljepotu vokala i zaokružiti to “jučer” u naše plavo “sada”.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga4

http://shadowofsoul.blog.hr/2013/06/1631668186/ovo-plavo-sada.html

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=93947

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7889-53-1

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.