PLAVA SJENA

14.02.2022.



slika: digital art

Iz te nijeme tišine odjednom je progovorio glas nekog zla, neke duše koja se dovukla s rukama bez vena i nasukala na moje obale.

U riječima bez smisla bio je naglašen strašan smisao moje zablude, moje iluzije i dok su rane na duši disale isprekidano, boje su se polako smirivale i ocrtavale jasnu sliku.

Čula sam da se lomi komad moje boli i puca nadvoje i kao iznad otvorenog groba stajala sam i gledala pokapanje nečeg u što sam vjerovala.

Što to gasne u mojim očima, što se to odvaja od mene i odlazi u nepovrat, vjerovanje u njegovu ljubav?

Korakom laganim, a tako teškim prekoračila sam otvoreni grob i dotakla se prvog naslona, da bih odmorila užasnuto lice i na tren zaboravila grube riječi zle duše.

Ostalo je sve isto....stranice sudbine su opet omeđene nevidljivim maglama, a kad u vrtlogu vjetra osjetim hladni dah plave sjene... znam, ''sve smo mogli mi'', da sam tvoja bila ja...Nisam.

...i plave sjene plešu ples zlokobne tuge, neiskrenosti, laži, mreže koje je pleteš oko mene, a cijeli svijet se rasipa na komadiće zbog tvojih laži... opsjena... iluzija...

... i magle, te bijele magle....



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

napisano 2003.,pjesma je nastala nakon jedne teške situacije kad sam se toliko razočarala, da me progutala plava sjena tuge...pjesma je objavljena 16.03.2011. u 07:35h na portalu Magicus, a iz 1. zbirke "Sjena duše"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=59897

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj:978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (31) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.