SVAKO ZLO, ZA NEKO DOBRO ... iz 6. zbirke "Duša anđela"

21.12.2014.


napisano: 27.1.2013., na stranici 85.

Image and video hosting by TinyPic

danas je zimski solsticij - najduža noć, najkraći dan.. danas je moj duhovni rođendan...iako sam biološki rođena 5.5., taj dan je bio duhovni rođendan...

bilo je hladno, tog 21.12.1991. u 10,00h...

bilo je hladno, sunčan vedar hladan zimski dan, zaleđene lokvice vode, tragovi pahuljastog snijega zaostalog na grmlju i autima..

ništa nije bilo slučajno, iako nisam ni znala, tako mi je bilo određeno...

bio je to lijep dan...


''svako zlo, za neko dobro''...uvijek je govorila moja mama...

da... što više razmišljam o tome, tek kad se iz to "zla" izrodi neko dobro, uvidim koliko tu ima istine...

to je uvijek moja mama govorila i nikad nisam uspijevala dokučiti tu poslovicu, ali nakon nekih događaja, konačno sam to shvatila i ne samo shvatila, nego i razumjela.

život ima nepredvidljiv put, često nerazumljiv, ali kad se na kraju okrenem - sve je imalo smisla... svaki trenutak, svaki susret sa ljudima, sve to ima svoje, sve je baš tako kako je trebalo biti

svatko ima svoju istinu: ja imam svoju istinu, koja svjedoči moj život, drugi ima svoju istinu, ali te istine se često ne poklapaju, jer svi gledamo iz svog kuta shvaćanja na neke stvari u životu.

Iz tog nerazumijevanja i nastaju razni sukobi, razmirice, ali se puno toga iskristalizira, puno toga otpadne - a ostaju one prave stvari, koje se ne vide zbog tih sukoba i neshvaćanja.

No, uvijek kažem: sve dolazi na svoje, sve se vraća - sve se plaća, istina uvijek svojom snagom izbija van.

Pa tako će i biti, jer Bog uvijek sve dovede u onu ravnotežu, koja uvijek i drži sve stvari baš onako kako treba:.
Pročitala sam ove stihove jedne članice portal Forum.hr:


''Svaki čovjek ubija ono što voli,
slušajte me dobro:
neki to čine s gorkim pogledom,
neki laskavom rječju,
kukavica to radi s poljupcem,
hrabar čovjek s mačem!

Neki ubijaju svoju ljubav kad su mladi,
a neki kada su stari.
Neki dave sa rukama požude,
neki sa rukama od zlata;
oni nježni koriste nož,
jer se mrtvo tijelo brzo hladi.

Neki vole premalo, neki predugo,
neki prodaju, drugi kupuju.
Neki ubiju s mnogo suza u očima,
a neki bez uzdaha.

Da, svaki čovjek ubija ono što voli,
ipak, svaki čovjek ne umre."

O.W.


- skinuto sa forum.hr, postavila članica teuta.luburic

dodatak tekstu, moj propust, objašnjenje čitateljima:

pjesma, koju sam navela ispod mog teksta, je izreka iz serije "Ezel", a prenijela ju je članica Forum.hr teuta.luburic - jer smo tamo sve pratile tih dana tu seriju:

"Svatko ubija onog koga voli, dobro slušajte što vam kažem. Netko gorkim pogledom, netko riječju laskavom. Kukavica poljupcem, hrabar mačem. Netko ubija voljenog dok je mlad, netko dok je star. Netko ga zadavi rukama žudnje, netko rukama od zlata. Milostivi ubija nožem, jer se mrtvo tijelo brzo hladi. Netko voli premalo, netko previše, netko kupuje, a netko prodaje. Netko ubijajući pusti suzu, a netko i ne trzne. Jer svatko ubija onoga koga voli, ali svakoga to ne ubije. "

(Ramiz Karaeski) - lik iz serije "Ezel"


link svih izreka iz serije "Ezel" je:

http://citati2.blogspot.com/2013/09/ezel.html

... i cijeli tekst sam postavila na moj drugi blog:

http://moj-plavi-svijet.blog.hr/2013/01/1631497227/quotsvako-zlo-za-neko-dobroquot-tako-kazu-je-li-tako.html

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.