PREKRETNICA U MOM ŽIVOTU ... iz 6. zbirke "Duša anđela"

19.12.2014.


napisano 5.3.2012., na stranici 81.

Image and video hosting by TinyPic

Sa 29.2. na 1.3. 2012. sanjala sam jedan san, a ide ovako:

Išla sam sama kroz Željeznički kolodvor u Zagrebu (vidjela sam one žute kocke na podu), kraj mene su stajali vlakovi, a u susret mi je dolazila jedna moja poznanica. Imala je na sebi bijelu bluzu i crnu suknju, u cipelama sa visokom potpeticom.

Ona je jedna zgodna visoka, vitka tamnokosa i tamnoputa žena od 48 godina i vukla je za sobom kovčeg na kotačima. Nije ga teško vukla već vrlo lagano.

Dok smo prolazile jedna kraj druge, pogledale smo se, prepoznale smo se, ja sam se jako iznenadila što je vidim, ali samo smo prošle (bez riječi) jedna kraj druge.

I to je sve od sna.


KOMENTAR-TUMAČENJE SNA OD IRIDE, sa portala Magicus:

irida: 5.03.2012 18:07 h

Ovaj san nekako sluti prekretnicu u tvom životu...kolodvori i vlakovi donose promjene, nove ljude, nova mjesta, nove krajolike...žena iz tvog sna je tvoj alter-ego...njezina prtljaga je laka...što znači da ćeš neke odluke donijeti lakše nego što misliš...no, san je nepotpun, pa su ovo samo natuknice mogućih značenja...


MOJ KOMENTAR:

ShadowOfSoul: 5.03.2012 18:14 h

da, sad sam na prekretnici života, jer mi se život totalno mijenja i to do 15.3.2012., ali o tome ću već napisati kad se isto dogodi...

i moja životna prtljaga postaje puno lakša...

hvala puno na tumačenju, draga Irido, nisam puno napisala o snu, jer sam ga samo vidjela ovako kako sam napisala i takvog sam ga zapamtila

''Tvoji snovi su u pravu, ali ne i život i stvarnost.

Tvoji zahtjevi su odviše visoki, tvoja glad prevelika za ovaj jednostavni i nemarni svijet, zadovoljan tako sitnim stvarima, koji te odbacuje od sebe, jer ti za njega imaš jednu suvišnu dimenziju''.

Herman Hesse


Nakon ovog sna, ja sam se udala 12.3.2012., a prije toga sam promijenila i zgradu u kojoj radim.

Dakle, korjenita promjena.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=77600

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.