MOJI SUSRETI SA DUHOVIMA ... iz 6. zbirke "Duša anđela"

18.12.2014.


napisano 27.9.2011., na stranici 77.

Image and video hosting by TinyPic

Davno je to bilo, kad je 1.8.1983. u prometnoj nesreći nastradao jedan dečko sa kojim sam prije toga hodala 2 godine.

Izgorio je u požaru, a 10.8.1983. je umro.

Jako sam ga voljela, iako smo hodali samo 4 mjeseca, na mene je ostavio dubok i neizbrisiv trag.

Došla sam na njegov pogreb, bila sam na kraju kolone i kad su se svi razišli, ostala sam gledati, dok su grobari spuštali lijes u grob.

Suze su mi tekle i rekla sam: „Za mene ti nikad nećeš biti mrtav, za mene ćeš biti živ i za mene su tvoje tijelo i duša iznad zemlje.“

Otišla sam doma.

Svaku subotu sam odlazila na njegov grob i ostavljala sam samo jednu crvenu ružu.

Dugo sam tako išla na njegov grob i na kraju više nisam, jer sam srela jednog čovjeka, koji mu je fizički bio jako sličan i udala sam se za njega (moja velika greška!).

I tako, jednog dana, u sumrak, vidjela sam duh tog pokojnog dečka: stajao je u mojoj kuhinji, onakav kakav je bio dok smo hodali: sive hlače, siva majica i gledao me.

Trgnula sam se i on je nestao.

Nakon toga sam imala još par takvih susreta.

Već mi dugo nije došao ni u snu ni na javi.

Isto tako sam nekoliko puta u stvarnosti vidjela i mamin duh.

Pričala sam o tome nekim ljudima i dobila sam feedback ,da se to događa.



http://moj-plavi-svijet.blog.hr/2011/09/1629531152/moji-susreti-sa-duhovima.html


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.