A SVE SAMO ZBOG JEDNE PROČITANE PJESME...

18.04.2014.


pjesma iz moje 5. knjige poezije "Na trgu ptica", napisano: 20.10.2009.

Image and video hosting by TinyPic

I opet sam pomilovala meka tamna krila anđela, zagledala se u daljinu i pročitala pjesmu.

Između dva polariteta naših komunikacija je centar zbivanja i uvijek me ponovo vraća na moju polovicu puta, drugu prepuštam tebi, jer svako iskustvo je jedinstveno.

Moja polovica puta nije ista tvojoj ni obratno.

Kad su meka krila anđela zatreperila, otvorila sam oči.

Ovaj žuti disk raskošno spušta svoju zlatnu svjetlost na moje trepavice i odvodi me sve dalje i dalje od mene.

To su lijepi trenuci, u budnom stanju biti odvojena od stvarnosti, a opet prisutna.

Tvoj baršunasti glas preko telefona priča svoje male priče, svoje trenutne misli, svoje trenutne osjećaje.

Iz daljine, kao i kad sam uz tebe, zatitraju prelomljene linije dlana i znam, sudbinski uvijek dovode do tebe, kao što su i učinile.

Vjerujem u čuda, vjerujem u čudnu sjenu, koja mi se par puta potkrala ispred nogu i nestala.

Bilo je to u sumrak, kad se dan polako presvlači u tamnije boje, a te boje su isto moje, kao i tvoje.

Sjetim se tih čudnih sjena sada, u ovo vrijeme uoči Noći vještica.

Lijepo je to vrijeme, kad se mistika pretvara u prividnu stvarnost, kad se lutajuće duše lome oko samih sebe, vjerujući da je taj privid – njihova stvarnost.

I tako je prošao ovaj trenutak spajanja mene i mene u meni.

A sve ovo – samo zbog jedne pročitane pjesme :).


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=32307

http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

dragi blogeri blogerice, želim svima sretan i blagoslovljen Uskrs

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (5) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.