"A ŠTO BI MI RADILA?"

12.10.2022.



slika: digital art



Šaptao si mi: “A što bi mi radila? Reci, što bi mi radila?'' i nježno me ljubio, grlio...

Je li to poziv na stranputicu ili put?

Je li to onaj nijemi odgovor moje duše koji se javlja na tvoj poziv?

Pitanja, pitanja…

Osjećaj je još uvijek pulsirajući, nemiran, divan…

Dan više nije u mladom satu, solarni pomak svijesti nije se dogodio, jer me ne zanima ništa solarno, već ono tamno duboko plavo, potamjeno plavo lunarno, poluzavedeno i ostavljeno.

Zvijezde su me ispratile sinoć u polusvijet sjena, želje za tobom, nepobijeđene požude nerasplamtjelog bića koje se još uvijek odaziva na zov tvog poziva.

Možda ne volim onaj mir, već ovaj nemir, taj zaboravljeni osjećaj, opet probuđen i uznemiren?

Opet zavirujem u predvorje tog mirišljavog svijeta, opet se ne osjećam sakralno tiho, jer davni pulsar zavodi tvojim šapatom i obnavlja novo sunce toplih srpanjskih noći.



napisano: 08.07.2012. u 16.45h iz 2. zbirke "PREDVORJE BIJELE TIŠINE" i objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/a-sto-bi-mi-radila


http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7889-28-9
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana.
Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne
suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.