U BIJELOJ CRKVI

29.08.2016.



slika: digital artist MOONCHILD LJILJA

Moji stihovi ne teku više tako često kao prije, duboko se kriju negdje u metaforama sna čekajući, da se objasne i meni samoj pa da poteku kroz tu moju čudnu poeziju.

Svaku kap života koju skupljam iz sekunde u sekundu, može zauzeti tamna sjena i odnijeti je od mene čekajući, da je zaboravim i okrenem se površnosti pa odem od svoje duše.

Ponedjeljak, dan za još jedan udisaj kišnog jutra, dan kad neću vjerovati ljudima, dan kad ni podsvijest ne isprepliće te moje čudne stihove i ne šalje ih da kao tamne ptice prolete na obzorju mog plavog neba.

To je čin stvaranja između mene i duše, to je trenutak kad se plamen svijeće zaigra na povjetarcu, to je trenutak kad moji čudni stihovi čekaju baš onaj pravi trenutak kako bi se objavili na plavom obzorju mog neba, a negdje daleko, u bijeloj crkvi, jedna duša moli se za moju, noću zaziva sanjare, da se okupe oko moje sjene i stvara ples stihova samo za mene rođenih, samo za mene odabranih.

Ispila sam jutros te čudne konsonante koji su se kao mrtva straža dalekih sjećanja nadvili iznad moje duše i neću oplakivati nikoga tko u bijeloj crkvi zaziva moje ime ne znajući, da su sve to hladni trenuci kad nisam uz tebe.

Čekam opet pun Mjesec pa ću odšetati do mrtvog jezera pokopanih stihova koji će se opet jednog jutra objaviti na plavom nebu moje duše i zauzeti svoje mjesto u bijeloj crkvi gdje jedna duša moli samo za mene.


napisano: 21.5.2012. u 07.00h, iz 2. zbirke "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=80863



http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



napiši nešto, ako želiš: (31) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.