ISPOD MJESEČEVE SVJETLOSTI

10.03.2021.



slika: digital art

Danas je dan za paljenje plamena životne radosti, danas je dan kad sam se izvukla iz suptilnih mreža sanjara zvijezda što ih je bacio sinoć u moju dušu, a mene je probudio titraj srca koji je preskočio svoj poznati ritam života.

Odvest ću te ujutro na trg ptica gdje ćeš u toj životnoj igri ponovo postati skitnica i mistik, lutalica i ljubavnik.

Povjerila sam ti ostatak mog života, zaustavili smo se na trgu ptica i obećali jedno drugom, a iako u mojim konsonantima nema hladne oštrice poricanja, ti znaš da u jednom trenu odlutam u tamne koridore moje zamršene poezije i zamjenjujem se sa nekim likom koji još uvijek luta tim pustim stazama.

Mjesecom obavijena još uvijek zalutam u te poznate snovima obojene duboke koridore moje podsvijesti znajući, da me negdje među zvijezdama čekaš pa iz mora snova pružaš tanku srebrnu nit za povratak u svijet živih.

Uzalud zazivam druidsko proljeće, uzalud kradem Mjesečevu elipsu kretanja oko ovog globusa, uzalud krećem na puteve bez povratka, Longinovo koplje još je uvijek usamljeno u tkivu duše otkud ponekad poteče bol, tamna kao noć i jasna kao plavi odsjaj dalekih očiju što samuju na kraju svijeta postojanja.

Iznad dubokog jezera zablude lebdi misterija njegove osamljene duše, dok se ta mrtva voda ne zasiti sama sebe i potone u ponore oštrog konstonanta uzaludne riječi ne vjerujući ni sama sebi.

Završavam ovu filozofsku šetnju nečijim prošlim životom i u ovo rano jutro zanosim se sirenskim pjesmama iz dalekih sfera bez zabluda, da će me odvesti tamo gdje sam nekad živjela ispod Mjesečeve svjetlosti.


napisano 17.4.2012. na portalu Magicus, a iz 7. zbirke "IZBRISANO LICE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=79454


http://www.digitalne-knjige.com/varga7.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-8054-662 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (31) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.