hvala ti

21.11.2011.


Image and video hosting by TinyPic

Dogode se tako neki dani… neke noći… neka predvečerja, kad se noć prikrada danu, tiho i najtiše ga smijeni i caruje cijelo svoje darovano vrijeme …

Dogodi se tako da me netko potraži u tišini predvečerja, uzme me za ruku i odvede u svoje priče, u svoje živote, i sadašnje i one davno proživljene…

Dogodi se tako da dim cigarete obavije sliku na zidu i oslika svoju konturu, a ispod neba je sve onako kako biti treba.
Konture dima… ova večer ima dobar ukus…

Plamen svijeće, dim cigarete koju puši najdraža osoba na svijetu, a unutar srca je sve kristalno jasno i najplavije oči na svijetu zauzele su mjesto, otopile led života i učinile da ovaj svijet izgleda savršeno dobro.

Tamo gdje spavaju smaragdi i rubini ništa se ne događa, samo kamen uronjen u svoje dno, ali tamo gdje se vide najplavije oči na svijetu – tamo je život zamagljen srećom i romantikom, tamo je najljepša melodija života…

Čak i na ovako tužan dan, u ovako tužnom trenutku kad se prisjećamo, ne samo na ovaj dan, srećo moja, hvala ti što si mi rekao: "kad sam te vidio, u tom koridoru ljudi, ono svjetlo je padalo samo na tebe i prišao sam ti" :)


Image and video hosting by TinyPic

u spomen Vukovaru, gradu heroju
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (5) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.