21.12.1991.

22.12.2010.

Image and video hosting by TinyPic

Ova noć. Tako tiha. Iza očiju diše duša. Jučer je bio zimski solsticij. Bijeli snovi. Iz mora zlatnih želja, nema me. Mjesec miruje. Prazan pogled. Promjena. Poklanjam životu sebe. Poklanja li mi život mene? Na katedrali otkucava 21.30h. Večer. Zima. Prozirne boje aure obavijaju moju crnu noć. Nema me. Kako prozirno i lako dobivaš sva moja obećanja. Slomljene linije na dlanu pričaju istu priču. U pokušaju da te zaustavim u trenu, odlaziš u svoj trenutak. Ima li tu mjesta za mene? Sanjat ću san smrti i posljednji pokušaj života da me vrati na ovu planetu gdje plavo nebo je – odsjaj tvog oka. Neka noćni sati obaviju moj san dubokim sjajem ovog zimskog solsticija.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (2) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.