ISTINO, "POVEDI ME VEČERAS"

05.12.2017.



slika: digital artist

I dok siva koprena kiše lebdi iznad usnule panorame mog grada, potražila sam istinu u srcu i rekla joj: „povedi me večeras“.

Kao stihovi jedne davne melodije, vezala sam istinu uz svoju dušu i tu dušu uvijek umatam u velove istine, provlači me kroz katakombe čudnih lažljivih ljudskih odnosa, satima mi pokazuje svoje zlatno lice i dokazuje mi, da jedino takvim pristupom vežem svoje srce uz Božje postojanje.

Istina ne može čekati niti jedan trenutak, ona je kap u mraku, ona je zlatna zraka Sunca u praskozorju.

U svakakvim razgovorima mene i mene, istina je ta koja je na kraju dala svoj žig i mom postojanju.

Znaš da sam ti otvorila dušu, svoj život sam razasula po bijelom stolnjaku u onom restoranu kad si me pozvao na piće i dok je ljetno Sunce pozlatilo tvoje plave oči, na moje se uvukla neka sjena, spustila sam pogled i tad sam vidjela svoje oči, nepovjerljive prema sebi samoj... zar se to meni događa?

Poslušala me istina i povela me te večeri u šetnju života, a ja sam te noći potražila istinu i ona mi je uzvratila pogled ogledajući se u tvojim plavim očima.

Iz trapezastog oblika bol se zaokružila, ispunila prostor i – nestala, istina ne može čekati niti jedan trenutak, a posljednje zrake Sunca su mi pokazale, da ipak najviše vjerujem – sebi.

Pjesma „Povedi me večeras“ završava svoje lagane tonove, a ja polako završavam svoju večerašnju misao.


napisano: 22.10.2009 na portalu Magicus, a iz 1. zbirke poezije "Sjena duše", strana 302.
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/istino-povedi-me-veceras

i 11.8.2011. objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/istino-povedi-me-veceras-3


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php
ISBN 978-953-7673-60-4 kod NSK

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.