Postoji vrijeme za sve

02.09.2005.



slika: digital art

Gledala sam sinoć Mjesec u oblaku
umotanog prozračnom prozirnošću,
oči su mi zalutale
na neke prekogranične ceste
i na usnula polja
pa kad se noć razlomila
na svoje dvije polovice
u snu su sve linije
na dlanu mirovale.

Čula sam da misliš: "nisi ona ista",
a znaš da sam ostala uvijek ista...
ne prepoznajem tvoje misli,
a ti ne prepoznaješ moj dah.

Tješila me hladnoća noći
i glazba koja se razlijegala
uskim prostorom mog automobila,
neke lagane stvari su se vrtjele,
a ja sam sve dublje tonula
u vodene dubine
kojima kraja nikada nisam vidjela.

Ne poznaš detalje odraza u zrcalu
ne vidiš taj odsjaj mene u svojim očima...
postoji vrijeme za nas,
postoji vrijeme za nadu
i postoji vrijeme za ljubav.


napisano 16.06.2005. u 20:02h na portalu iskrica-weblog, iz moje 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=57163


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (1) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.